تبلیغات
vitory agly assassini - داستان جدید اساسین کرید 3
NOTHING IS TRUE EVERY THING IS PERMITED
درباره وبلاگ

آرشیو

طبقه بندی

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

نویسندگان

ابر برچسبها

نظرسنجی

آمار وبلاگ

Admin Logo
themebox

ASsasin creed 3

Online User

IranSkin go Up

داستان جدید اساسین کرید 3


 

نسخه  جدید سری بازی های Assassin’s Creed مدتی پیش توسط Ubisoft معرفی شد و مشخص شد که این بازی در قاره آمریکا رخ می دهد و ماجراهای مربوط به انقلاب آمریکا را روایت می کند. ایده این بازی از طرح های هنری اولیه ای که هنرمندان Ubisoft آن را خلق کردند، شکل گرفت. طرح هایی که بعضی وقت ها تنها شامل چند خط سیاه می شدند و کم کم پر و بال می گرفتند. Assassin’s Creed III توسط Ubisoft Montreal ساخته می شود. آن ها برای این شماره با شخصی به نام ایکزیویر توماس (Xavier Thomas) کار کرده اند. او یک هنرمند واقعی است و می داند که به چه صورت باید در این بازی کار کرد.

او درباره حضورش در این بازی می گوید: "من مدت 8 سال است که با Ubisoft کار می کنم. من از لحظه شروع ساخت اولین نسخه از این سری از بازی ها در کنار تیم سازنده حضور داشتم و طرح های زیادی برای این سری خلق کرده ام که برخی از آن ها به طرح روی جلد بازی نیز تبدیل شدند. کار من با تیم سازنده بازی بسیار نزدیک بود و همیشه با هم کار می کردیم." اولین طرحی که از Assassin’s Creed III منتشر شد، نیز کار او بوده است. توماس از یک سبک جدید استفاده کرد که به وسیله آن بتواند این طرح را به خوبی خلق کند و به چیزی تبدیل شود که بتوان با آن AC III را معرفی کرد. او درباره طرحش اینگونه صحبت می کند که: "هدف اصلی این بود که بازیکنان با دیدن این طرح هیجان زده بشوند.

اولین تصویری که از این بازی منتشر می شد، شخصیت اصلی این نسخه را معرفی می کرد. یک شخصیت جدید که یک دنیای تازه را پیش روی خودش و بازیکنان می بیند. برخی از قسمت های او مربوط به شخصیت هایی مانند اتزیو (Ezio) و الطائر (Altair) می شوند. این قسمت ها ریشه او را نشان می دهند و المان های یک Assassin را در بر دارند. کلاه روی صورت و طیغه های پنهان همیشه جزئی از شخصیت های این سری از بازی ها بوده، اما شخصیت جدید این نسخه یک تبر (Tomahawk) نیز در اختیار دارد. در طراحی لباس او سعی کردم که چیزهای جدیدی دیده شوند، چرا که او یک قهرمان جدید است. البته طرح لباس های او باید به شکلی می بود که با فضای بازی نیز همخوانی داشته باشد."

سلاح جدید شخصیت اصلی این نسخه به نوعی نماد این شخصیت به حساب می آید و او را معرفی می کند. سلاح های او بیانگر گذشته او هستند و همچنین المان های جدیدی در گیم پلی بازی به وجود آورده اند. توماس درباره سلاح های موجود در بازی اینگونه توضیح می دهد: "سلاح ها در این بازی به بازیکنان ایده های جدید برای بازی کردن می دهند که از آن ها می توان در نسخه های بعدی این سری نیز استفاده کرد. اگر از نزدیک به تصویر بازی نگاه کنید، شخصیت اصلی بازی که کانر (Connor) نام دارد، حالت یک شکارچی (Predator) را به خودش گرفته است. محیط و طبیعت موجود در بازی ایده های جدیدی به گیم پلی اضافه کرده اند و باعث شده اند که در آن قسمت های جدیدی به وجود بیایند."

توماس یکی دیگر از دلایلی که اولین تصویر بازی به این شکل بود را اینگونه توضیح می دهد: "من می خواستم بازیکنان از خودشان سوال کنند که این قهرمان جدید کیست؟ آیا او با سربازان است یا علیه آن ها کار می کند؟ این سوالات باعث می شوند که بتوان پیشینه شخصیت بازی را بهتر خلق کرد." در طراحی کاور بازی نیز از المان های مستقل استفاده شده است. یکی از آن ها، پرچم آمریکا است که پشت سر کانر مشخص است. ابتدا قرار نبود که پرچم پشت سر او قرار بگیرد. در طرح های اولیه نیز پرچم پشت او قرار نداشت، اما زمانی که مشخص شد بازی در آمریکا است، پرچم به آن اضافه شد.

یکی دیگر از این المان های مستقل که حالت هنری به این تصویر بخشیده و باعث می شود بازی بهتر به نظر برسد، برف است. اگر از نزدیک به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که برف ها براق هستند و این نشان از مجازی بودن آن ها در Animus است که نمایانگر این است که بازی در دنیای مدرن نیز در جریان است و اتفاقات ریشه در آینده نیز دارند. تمام این المان ها در کنار هم باعث می شوند که تصویر بازی مرموز به نظر برسد. این بازی یک Creative Director جدید نیز در کنار خودش خواهد داشت. او کارش را در استرالیا شروع کرد و اولین بازی هایش را روی کنسول Game Boy Advance ساخت. او الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) نام دارد که قبلاً در استودیوی Maxis کار می کرده  و طراح ارشد بازی Spore بوده است.

او برای اینکه سری Assassin’s Creed همیشه تازه و جذاب باشند، ایده های جدیدی را در صنعت بازیسازی به وجود آورده است. هاچینسون درباره چالش های این بازی می گوید: "من بازیکنان و افراد زیادی را می بینم که از من سوال می کنند که اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به یک سمت دیگر می رود و اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به سمت دیگری می رود. باید بگویم که سیستم یک بازی به این صورت نیست. یک بازی از سیستم های مختلفی تشکیل شده و چیزهای مختلفی را روایت می کند. چیزی که برای من در این پروژه جالب است، این است که بازیکنان در این بازی خودشان را در داستانی خواهند دید که هرگز مانند آن را تجربه نکرده اند.

بازی به شکلی است که بازیکنان خودشان داستان را کشف می کنند و خودشان داستان را روایت می کنند. ما در بخش Game Design ابزاری خلق کردیم که هسته بازی را تشکیل می دهند و شامل این موضوع می شوند که بازی به چه شکل روایت شود و به چه صورت می توان آن را روایت کرد. این موضوع به ما اجازه می دهد که بازی را کنترل کنیم. این قسمت باعث شده که تا ما زمانی که کاری را اشتباه انجام می دهیم، متوجه آن بشویم. در واقع این بخش ما را بسیار با سختی مواجه کرده، اما نتیجه خوب باعث می شود که این کار را انجام دهیم. من زمانی که در Maxis کار می کردم، مشغول ساخت بازی Spore بودم.

سیستمی در این بازی به وجود آوردیم که در آن بازیکنان مجاز به انجام هر کاری بودند و کارهای بسیار زیادی را می توانستند انجام دهند. زمانی که بازی Spore را ساختیم، فهمیدم که این عنوان از آن بازی هایی نیست که دوباره کسی آن را خلق کند. این بازی یک ایده کاملاً جدید بود. در آن بازی طرح های زیادی را مشاهده کردید و این موضوع پیچیدگی Game Design را به نمایش درمی آورد. قبلاً بازی ای در این سبک نساخته بودیم که از آن الگوبرداری کنیم و حتی بازی ای هم در بازار وجود نداشت که آن را نگاه کنیم. هیچ گونه زیر بنایی برای ساخت این بازی وجود نداشت. این بازی به من یاد داد که برای Game Design نباید همیشه از ایده تکراری استفاده کرد.

من زمانی که در یک پروژه قرار دارم، دوست دارم چیزهای جدید از آن یاد بگیرم." بعد از طراحی بازی و مبحث Game Design نوبت به داستان می رسد. این سری از بازی ها را می توان از نظر داستان بسیار فوق العاده دانست. آن ها تنها یک قسمت از تاریخ را انتخاب می کنند و داستانی برای آن خلق می کنند که واقعاً هیجان انگیز است. نویسنده داستان بازی کسی نیست جز کوری می (Cory May) که داستان نسخه های اول، دوم و Brotherhood را نوشته بود. او درباره خلق داستان بازی می گوید که: "ما برای خلق داستان بازی تحقیقات زیادی انجام دادیم که مربوط به زمانی می شد که بازی در آن رخ می داد.

زبان خاصی در آن زمان وجود داشته و چون صدایی از آن زمان در دسترس نبود، ما تحقیقات بیشتری در اینباره انجام دادیم تا بتوانیم در مورد آن زمان اطلاعات بدست بیاوریم. متخصصی در اینباره پیدا کردیم که به ما در ساخت این زبان کمک کرد. تا جایی که توانستیم به سرگذشت شخصیت هایی که در این بازی وجود دارند، توجه کردیم. اینکه آن ها کجا به دنیا آمده اند، آیا در آمریکا به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند یا اینکه در انگلیس بوده اند و به آمریکا آمده اند، از جمله مسائلی بود که ما به آن توجه کردیم. هر جا هم که لازم بود، از متخصص های مختلف استفاده کردیم تا ما را راهنمایی کنند. درباره لهجه های آن زمان نیز تحقیق کردیم.

در بعضی مواقع کار به جایی رسید که ما آرزو می کردیم که ای کاش ماشین زمان داشتیم و به آن زمان می رفتیم. لهجه آن زمان به شکلی بود که اگر ما آن را در بازی به کار می بریم، مردم متوجه آن نمی شدند. به همین دلیل سعی کردیم در آن تغییراتی ایجاد کنیم که صحبت ها قابل فهم باشند. البته این تغییرات به صورتی بوده که به بدنه اصلی گویش آن زمان صدمه وارد نکند و بازیکنان بتوانند دقیقاً حس حضور در آن زمان را احساس کنند." کوری در مورد تحقیقاتی که درباره این بازی انجام دادند می گوید: "من نمی خواهم بگویم که بهترین افراد در این کار هستیم، اما تمام سعی خودمان را کردیم که همه چیز بسیار خوب به نظر برسد و مشکلی در آن به وجود نیاید. سعی کردیم که همه چیز دقیق باشد.

تکنولوژی ها و حقایق را به خوبی در داستان قرار دادیم. هر چه ما در این سری از بازی ها به زمان حال نزدیک شدیم، با اتفاقات بیشتری روبرو شدیم. جنگ های مختلف و اتفاقات زیادی که رخ داده، واقعاً کار ما را مشکل کردند. اتفاقات تاریخی را باید به شکلی در بازی روایت می کردیم که برای مردم باورپذیر باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. روایت خشک و خالی تاریخ برای کسی جذابیت ندارد. باید به آن ها شاخ و برگ هایی اضافه می کردیم که نه به اصل ماجرا صدمه وارد می کرد و هم برای بازیکنان هیجان و جذابیت به وجود بیاورد. چالش این بازی بیشتر از نسخه های  قبلی بود. این بازی از اتفاقات تاریخی بیشتری تشکیل شده و این موضوع کار را جدی تر و سخت تر می کرد.

ما سعی کردیم تا جایی که ممکن است، حقایق را پوشش دهیم و آن ها را با کمترین تغییری در بازی به نمایش دربیاوریم. هر چه اطلاعات و وقایع بیشتر باشند، کار سخت تر و سخت تر می شود. الان با تاریخی روبرو هستیم که کم و بیش همه با آن آشنایی دارند. قسمت هایی را از خودمان به بازی اضافه کردیم، اما باز هم روند بازی بسیار دقیق روایت می شود. اشخاص واقعی زیادی در بازی حضور دارند که در زمان و مکان و اتفاق درست کشته می شوند. به نظر من این موضوع یکی از قسمت هایی است که سری AC را جالب کرده است. در AC III در وقایع تاریخی حضور خواهید داشت.

در نسخه های قبلی فقط شخصیت های واقعی و ساختمان های تاریخی وجود داشتند که ما برای آن ها اتفاقات مختلف خلق کردیم. به نظر من این تغییری که در Assassin’s Creed III به وجود آوردیم، کار بسیار بزرگی در این سری از بازی ها بوده است. در نسخه های قبلی برای شهر فلورانس اطلاعات زیادی داشتیم، اما زمانی که به ونیز رسیدیم، دستمان از اطلاعات خالی بود. به همین خاطر خودمان چیزهایی را برای بازی خلق کردیم. حال در این نسخه با عکس این موضوع روبرو هستیم. آنقدر اطلاعات داریم که نمی دانیم باید با آن ها چه کار بکنیم. سر این موضوع که چه قسمت هایی باید در بازی وجود داشته باشند و چه قسمت هایی را باید نادیده بگیریم، صحبت های زیادی انجام دادیم. در این پروژه یک دنیا اطلاعات روی میز داشتیم و باید با آن ها یک داستان خوب درست می کردیم.

حتی موضوع هایی مانند اینکه بارش باران در بازی داشته باشیم یا نه و هوا گرم باشد یا سرد نیز بحث کردیم. این شرایط نیز روی زمانی که اتفاقات مختلف در بازی رخ می دهند، تأثیرگذار بود. تا جایی هم که توانستیم، سعی کردیم شرایط آب و هوایی نیز به واقعیت نزدیک باشد. شرایط آب و هوا در بازی دقیقاً به شکلی طراحی شده که در زمان اصلی وجود داشته است. اتفاقات تاریخی بازی با آب و هوایی که دقیقاً در آن لحظه حکم فرما بوده نمایش داده می شوند. در طول بازی ممکن است که به مدت 30 ثانیه به یک اتفاق تاریخی اشاره شود. شما می توانید آن را در Google جستجو کنید و به صفحه Wikipedia آن بروید و ببینید که همه چیز درست روایت شده است.

..



نوشته شده توسط :عرفان قدسی
شنبه 15 مهر 1391-12:54 ق.ظ
نظرات() 

hid projector avanza
دوشنبه 17 دی 1397 10:08 ق.ظ
Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it is really informative. I'm gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!
Octopus
جمعه 14 دی 1397 04:06 ب.ظ
Hi, I want to subscribe for this website to obtain most up-to-date updates, thus where can i do it please help.
ba15s 66 led bulb
جمعه 14 دی 1397 02:13 ب.ظ
Hello everyone, it's my first pay a quick visit at this web page, and paragraph is genuinely fruitful designed for me, keep up posting these articles.
muskelwachstum
جمعه 7 دی 1397 04:48 ق.ظ
I like what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
Keep up the good works guys I've incorporated you guys to my blogroll.
vyzivove doplnky na rast svalov
پنجشنبه 6 دی 1397 09:40 ب.ظ
It's truly very difficult in this full of
activity life to listen news on Television, thus I only use world wide web for that
reason, and take the latest news.
muskelaufbau pillen
پنجشنبه 29 آذر 1397 07:28 ب.ظ
I am really loving the theme/design of your website.
Do you ever run into any web browser compatibility problems?
A few of my blog visitors have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
Do you have any recommendations to help fix this issue?
tabletky na rast svalovej hmoty
پنجشنبه 29 آذر 1397 12:58 ب.ظ
Fantastic beat ! I would like to apprentice even as you amend
your website, how could i subscribe for a blog website? The account aided me a acceptable deal.
I have been tiny bit acquainted of this your broadcast offered
vibrant clear idea
Free V Bucks Generator apk hack
پنجشنبه 29 آذر 1397 02:34 ق.ظ
https://www.mifare.net/company/fortnite-free-v-bucks-generator/
https://www.mifare.net/company/fortnite-free-v-bucks-generator-2/
https://www.mifare.net/company/free-v-bucks-no-verification/
https://www.mifare.net/company/free-v-bucks-ps4/
t10 w16w led canbus
دوشنبه 26 آذر 1397 02:09 ب.ظ
Hi there just wanted to give you a quick heads up. The text in your content seem to be running off the screen in Opera. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know. The style and design look great though! Hope you get the problem fixed soon. Cheers
Car Insurance Calculator
پنجشنبه 22 آذر 1397 10:33 ب.ظ
Hi there would you mind letting me know which webhost you're using?
I've loaded your blog in 3 completely different web browsers and
I must say this blog loads a lot quicker then most.
Caan you suggest a good web hosting provider at a reasonable price?
Manyy thanks, Iappreciate it!
cheap insurance
پنجشنبه 22 آذر 1397 09:08 ب.ظ
I'm really enjuoying the deign and layout of your website.
It's a very easy on the eyyes which makes it much more pleasant for me to come
here and visit more often. Did you hire ouut a designer
too create your theme? Fantastic work!
Meet positives
پنجشنبه 22 آذر 1397 01:21 ب.ظ
Hey There. I found yopur blog using msn. Thhis is an extremely well written article.

I will be sure to bookmark it and return to read more off yoir useful information. Thanks for the post.
I will definitely comeback.
Gambling
پنجشنبه 22 آذر 1397 05:13 ق.ظ
What a stujff of un-ambiguity and preserveness of precious knowledge on the topic of unpredictedd emotions.
http://cleantalkorg2.ru/
سه شنبه 20 آذر 1397 10:48 ب.ظ
I couldn't refrain from commenting. Perfectly written!
debt consolidation Canada
شنبه 17 آذر 1397 08:07 ق.ظ
Thanks for one's marvelous posting!I quite enjoyed reading it, you could be a
great author.I will remember to bookmark your blog and will
evenually come back down the road. I want to encourage one to continue your great job,
have a nice afternoon!
custom car lighter
جمعه 16 آذر 1397 10:32 ق.ظ
I could not resist commenting. Very well written!
Cialis generic
جمعه 16 آذر 1397 08:16 ق.ظ

You stated that effectively.
achat cialis en itali cialis coupons printable buy name brand cialis on line cialis generika purchasing cialis on the internet prescription doctor cialis il cialis quanto costa cialis 5 mg para diabeticos viagra vs cialis precios cialis peru
custom car door light
جمعه 16 آذر 1397 05:53 ق.ظ
Aw, this was a very good post. Taking the time and actual effort to produce a really good article?but what can I say?I hesitate a whole lot and don't seem to get nearly anything done.
over door valet
پنجشنبه 15 آذر 1397 08:27 ب.ظ
Right now iit looks like Movable Type iis the preferred blogging platform
out there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
over door organizer
پنجشنبه 15 آذر 1397 05:32 ب.ظ
Hello to every one, the contenhts existing at this web site aree rdally remarkable for people
knowledge, well, keep up the good work fellows.
buy cialis delhi
پنجشنبه 15 آذر 1397 01:07 ب.ظ

Thanks a lot, Good stuff!
generic cialis in vietnam cialis dosage cialis price in bangalore only now cialis for sale in us cialis 100 mg 30 tablet buy online cialis 5mg usa cialis online brand cialis nl viagra cialis levitra prezzo cialis a buon mercato
error free w5w led bulbs
پنجشنبه 15 آذر 1397 07:33 ق.ظ
I'm not sure where you are getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this information for my mission.
buy cialis
چهارشنبه 14 آذر 1397 05:01 ب.ظ

Great material, Regards.
prix de cialis cialis prices cialis qualitat cialis rezeptfrei sterreich canadian cialis only best offers 100mg cialis we choice cialis pfizer india cialis uk next day estudios de cialis genricos buy cialis
best led headlight globes
چهارشنبه 14 آذر 1397 12:08 ب.ظ
Wow that was unusual. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say great blog!
best led headlight dyna
چهارشنبه 14 آذر 1397 10:06 ق.ظ
I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I'm hoping to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own blog now ;)
Online cialis
چهارشنبه 14 آذر 1397 04:21 ق.ظ

You definitely made your point!
cialis billig cialis pills boards il cialis quanto costa cialis generika in deutschland kaufen viagra vs cialis vs levitra achat cialis en suisse cialis generico postepay cost of cialis per pill cialis 5mg prix cialis for bph
buy cialis us pharmacy
سه شنبه 13 آذر 1397 05:13 ب.ظ

Nicely put, Thank you.
cialis 30 day trial coupon chinese cialis 50 mg bulk cialis il cialis quanto costa buy generic cialis generic cialis levitra cialis 5mg prix generic cialis in vietnam cialis cipla best buy get cheap cialis
best led headlight bulbs 2017
سه شنبه 13 آذر 1397 12:20 ب.ظ
Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article. I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll certainly return.
auto 12v led bulbs
سه شنبه 13 آذر 1397 11:03 ق.ظ
I absolutely love your blog and find many of your post's to be what precisely I'm looking for. can you offer guest writers to write content for yourself? I wouldn't mind writing a post or elaborating on many of the subjects you write concerning here. Again, awesome web log!
194 canbus led bulb
سه شنبه 13 آذر 1397 09:15 ق.ظ
Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر






نمایش نظرات 1 تا 30